Snaga franšizinga

Umorni ste od smjenjivanja kao izvršnog direktora ili ste nezadovoljni kako se tvrtka vodi? Razmišljate o ulasku u posao za sebe? Može biti malo otrežnjujuće kada pomislite na sve horor priče koje Wall Street Journal i USA Today objavljuju o stopi neuspjeha neovisnih tvrtki. Ipak, unatoč ovim statistikama, svaki tjedan postoji mnogo tvrtki koje nude franšizne mogućnosti i priliku za samozapošljavanje. Ipak, zašto pokrenuti franšizu? Što franšiza ima za ponuditi što druge linije poslovanja nemaju?

Franšizing je poslovna strategija koja omogućuje ulaganje svoje imovine u sustav kako bi se iskoristio naziv robne marke, njegova stalna podrška i operativni sustav. Ova zajednička predanost omogućuje distribuciju proizvoda i usluga pod već uspostavljenim imidžom. Cilj franšize je pridobiti i zadržati kupce te vas zakonski obvezuje da koristite propisane marketinške i operativne sustave na mjestu dok vodite svoje poslovanje pod robnom markom. Povećanje vrijednosti robne marke zajednička je odgovornost i primatelja franšize i davatelja franšize. Kako biste pokrenuli franšizu koja je uspješna, morate izbjegavati vlasnički mentalitet jer će to uništiti vas razlog za franšizu.

Operacije „ključ u ruke“, koje se obično primjenjuju na franšize, zahtijevaju da prodavač izgradi tvornicu ili posao vlastitim financiranjem dok proizvođač isporučuje kompletan, instaliran i spreman za korištenje proizvod ili uslugu pojedincu bilo kao zakup ili kao prodaja pokrenuti svoj vlastiti pothvat. Ako planirate pokrenuti franšizu po principu ključ u ruke, to može zahtijevati veliki projekt kako bi se kupac uvjerio da vi kao prodavač imate financijske i tehničke mogućnosti za poduzimanje kao što je projekt. Stoga je svrha franšizinga poduzeća ponoviti uspješno poslovanje bez značajnog povećanja duga i ulaganja.

Kada pokrenete franšizu, imate veće šanse za uspjeh zbog činjenice da već imate uspostavljenu bazu kupaca, imate manji rizik i možete brže otvoriti i time prije doživjeti uspjeh. Dokazani uspjeh vašeg davatelja franšize odredit će vaš uspjeh kao i uspjeh ostalih postojećih primatelja franšize. Budući da su Amerikanci ljudi s navikama, vođeni markom, oni vjeruju markama koje vide i ta odanost, kada se isporučuje na isti način cijelo vrijeme, gotovo će vam jamčiti uspjeh ako odlučite pokrenuti franšizu.